کد مطلب:234306 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:193

اعمال غریزه جنسی و دستور آن
در اول شب چه زمستان و چه تابستان باشد با زنان نزدیكی مكن زیرا در اول شب معده و عروق پر است و در اینحال مجامعت ناپسند.

جماع با شكم پر در اول شب مورث بیماری قولنج و فالج و لقوه و نقرس و سنگ و تقطیر بول و فتق و ضعف چشم و كم نوری می شود.

پس وقتی كه اراده این كار داشتی خوب است آخر شب را بدان اختصاص دهی این وقت برای بدن صلاحیتش بیشتر است و در تولید نسل بیشتر مایه امیدواری است و عقل مولود را تیزتر می گرداند یعنی فرزندی را كه خدا بخواهد به آنها بدهد.

به كار جماع مپرداز مگر این كه قبلا به وسیله بازی و شوخی و فشردن پستان های زن را آماده كنی اینكارها موجب می شود كه خواهش غریزی زن تحریك شود ماء النسل او از قسمتهای مختلف بدنش جمع آوری شود (زیرا ماء النسل زن از پستانهای او خارج می گردد) آثار غلبه شهوت در صورتش پدید می آید و همان را كه تو از او می خواهی او نیز از تو می طلبد.

با زنان میآمیز مگر پاك باشند چون از كار فارغ شدی فوری بر پا مایست و منشین بلكه قدری به سمت راست خود بخواب یا تكیه كن آن گاه برای دفع بول از جای برخیز اینكار باذن خدای متعال تو را از سنگ مثانه تأمین خواهد كرد.



[ صفحه 79]



پس از خاتمه این كارها غسل كن و همان ساعت قدری مومیا با شراب عسل یا كف گرفته بنوش كه این كار كسری ترا از ناحیه جماع جبران خواهد كرد.

باید دانست كه آمیزش با زنان از نظر وقت هنگامی كه ماه در برج حمل و دلو است نیكو است و از آن بهتر وقتی است كه ماه در برج ثور باشد زیرا ثور شرف ماه است. [1] .

آن كس كه به آنچه در این نامه شرح كردیم عمل كند و مزاج خود را طبق آن تدبیر نماید به اذن خدای تعالی سالم و از تمام بیماریها در امان خواهد بود به حول و قدرت پروردگار، چه خداوند است كه به هر كس بخواهد عافیت می بخشد و صحت عطا می فرماید ستایش مرا و راست كه آغاز و پایان و آشكارا او نهان هر چیز همه اوست.

اكنون طبق وعده ای كه دادیم پاره ی از این مطالب این كتاب را تا آنجا كه اطلاعات فعلی ما و وقت مساعدت می كند شرح می كنیم و تفصیل تمام آن را به وقت دیگر و چاپهای بعد می گذاریم.



[ صفحه 80]



البته محتاج به توضیح نیست كه هدف ما از نوشتن و شرح این كتاب تنها جلب توجه و فكر خوانندگان عزیز به معارف دینی است، برای آن است كه باور كنند دین تنها یك سلسله عقاید و آدابی نیست كه به درد عالم بعد از مرگ بخورد بلكه برای تأمین آسایش و امنیت دو جهان است.

پیشوایان دینی طبیبان جسم و روح بشرند و معارف آنها در پیرامون همه چیز دور میزند.

اینك شرح قسمتی از مطالب كتاب:



[ صفحه 81]




[1] بگفته ي اهل نجوم حمل از برجهاي آتشين است و از اين جهت مناسب اعمال غريزه ي جنسي است زيرا در اين برج خواهشهاي طبيعي خصوص غريزه ي جنسي مانند آتش زبانه مي كشد، برج دلو از برجهاي هوائي است كه گرم و تر است و اين دو صفت مقتضي ازدياد شهوت است زيرا موجب زياد شدن خون مي باشد، برج ثور منزل ستاره ي زهره است و از اين جهت متعلق به زنان و شهوت است.

البته نقل اين پاورقي صرفا به منظور ربط بيان فوق با مباني علم نجوم بود و به هيچوجه نظري با ثبات و نفي آثار نجومي ندارد و امضاي معتقدات ستاره شناسان قديم نمي كند.